פרסום בגוגל: השגיאות שאתם כנראה עושים

פרסום בגוגל : השגיאות שאתם כנראה עושים

5 שגיאות נפוצות בפרסום בגוגל​

החלטתם לפרסם בגוגל, מזל טוב!

כמו כל דבר חדש בהתחלה עושים טעויות, רק שבגוגל הטעיות עולות כסף ואפשר גם לראות מהר מאוד כמה כסף עלו לכם הטעויות, אם רק יודעים היכן להסתכל.

פרסום בגוגל: טעות ראשונה, מה שבא ברוך הבא

בפרסום בגוגל  ברשת החיפוש, לא נרחיב כרגע על כולם רק נתמקד בבעייתית שנקראת "התאמה רחבה".

התאמה זו מאפשרת לגוגל להביא כל מושג דומה גם בצורה חלקית למושג שרשמתם. לדוגמא, אם בחרתם "חנות נעליים" והשארתם התאמה רחבה, אז גם מי שיחפש "חנות כלי בית" או "תמונות של נעליים" יקבל את המודעה שלכם.

ויש לא מעט לקוחות שילחצו על המודעה למרות שלא מתאים ולכם יעלה כסף  סתם.

פרסום בגוגל: טעות שניה, לחסוך בתוספים

בפרסום בגוגל לרשת החיפוש אפשר להוסיף המון תוספים, תוספים אלו גם גדלים ומתרחבים עם הזמן.

הם לא עולים כסף נוסף ורק מגדילים את המודעה. 

הרבה מפרסמים משתמשים רק בחלק מהם וחבל.

פרסום בגוגל: טעות שלישית, לא שמתם קוד המרות? הפסדתם

גוגל מאפשר לשתול באתר או בדף הנחיתה המיועד, קוד המרות.

הקוד הזה מאוד עוזר בפרסום בגוגל כי הוא מאפשר לדעת מאילו מושגים הגיעו הלקוחות שהשאירו פרטים או רכשו מוצר.

אי שימוש בקוד ההמרות של גוגל משאיר את המפרסם עיוור למידע חשוב זה.

פרסום בגוגל: טעות רביעית, טייס אוטומטי

גוגל מאפשר לשים בפרסום על "טייס אוטומטי" ולאפשר לו לנהל את העניינים.

העניין הוא שהעניינים של גוגל לא תמיד תואמים את העניינים שלכם. לכן צריך תמיד להיות עם היד על הדופק והרבה פעמים עדיף באופן ידני לשלוט בעניינים. תתפלאו לאיזה תוצאות טובות יותר אתם יכולים להגיע.

פרסום בגוגל: טעות חמישית, לא לבדוק מה הלקוחות חיפשו

כאשר קמפיין פרסום בגוגל מתחיל לפעול, אז מתחילים להצטבר בתוכו כל המושגים שהלקוחות חיפשו בפועל.

לא תמיד זה תואם בדיוק את ההגדרות שהגדרנו. במיוחד כאשר אנו מגדירים "התאמה רחבה" או "התאמה לביטוי".

במקרה זה, חשוב מאוד להיכנס לעמודת "מונחי חיפוש", לעבור על המושגים ולחסום מושגים שאינם רלוונטיים. תתפלאו איזה שטויות וזבל תמצאו שם.

זהו, בהצלחה!

Share this post

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
דילוג לתוכן