הכלי המשופר לתכנון מלות מפתח בפרסום בגוגל
איך יודעים באילו מושגים להתמקד בקמפיין הפרסום
גוגל כידוע נוהגים לעדכן ולחדש את המערכות שלהם לפרסום בגוגל בתדירות גבוהה. אחד הכלים השימושיים בפרסום בגוגל שעבר מתיחת פנים רצינית הוא כלי תכנון מילות המפתח. ולאחרונה גם עבר שדרוג רציני.
להלן חלק מהאפשרויות הקיימות בכלי
- יותר מילות מפתח ראשוניות – ניתן להזין עד 10 מילות מפתח ראשוניות כשמחפשים רעיונות חדשים
- מגמות של מילות מפתח – ניתן לצפות במגמות של רעיונות ספציפיים למילות מפתח ולהוריד או להתחשב במגמות האלה בפרסום בגוגל
- רעיונות בקבוצות – ניתן לראות מילות מפתח מקובצות לפי נושאים או להוסיף את הקבוצה כקבוצת מודעות בקמפיין הפרסום
- שמירת רעיון בקמפיין קיים – ניתן להוסיף רעיון חדש למילת מפתח לקמפיין שכבר יצרנו ובכך לשפר את הקמפיין.
- הצעות לתקציב – ניתן לקבל הצעות לתקציב יומי על סמך הצעת המחיר המקסימלית לקליק (max. CPC) והעלות הצפויה, ובכך לתכנן טוב יותר ולהערך תקציבית לפרסום.
- עמודה של ערכי מתחרים – ניתן לראות דירוג מפורט של המתחרים לפי הרעיונות השונים למילות מפתח ובכך לדעת מה עושים המתחרים.
לסיכום, גוגל מספקת מגוון כלים שעוזרים להשיג תוצאות טובות יותר מקמפיין הפרסום. כדאי להכיר אותם ולהתעדכן בהתאם לחידושים שמתווספים כל כמה זמן.