פרסום בגוגל - החשיבות של דף נחיתה

6 הדברים שחשוב שיהיו בדף נחיתה לפני פרסום בגוגל​

פרסום בגוגל – מה חשוב שיהיה בדף נחיתה

תכננתם, חקרתם, בניתם, הכנתם. קמפיין גוגל שלכם מושלם. אך לאן אתם מביאים את הלקוחות?

דף נחיתה שלא יהיה מתאים וברמה מספקת עלול לפגוע קשות בתוצר הסופי ובקבלת הלידים.

לכן להן מספר דברים חשובים שיהיו בכל דף נחיתה שרוצים לקדם בגוגל בפרסום ממומן

משפטי מפתח

משפטי מפתח חשובים מאוד להעברת מסר מיידי ללקוח הפוטנציאלי. הם צריכים להיות בולטים , קצרים וברורים. אחרת הלקוח יאבד עניין מהר ויעבור הלאה. תזכרו שיש לכם רק 3-4 שניות כדי להרשים אותו.

טופס צור קשר מהיר

הרשמת כבר את הלקוח, הוא מעוניין להתקדם. חשוב מאוד להקל עליו להגיע אליכם. כל ההסברים של "יש טופס בתחתית העמוד, הוא רק צריך לגלול חצי שעה והוא מגיע לזה", לא טובים.

טופס יצירת קשר צריך להופיע בעמוד הראשון לפני כל גלילה או מעבר לעמוד נוסף.

טופס יצירת הקשר צריך להיות קצר, פשוט, ועדיף שני שדות חובה בלבד. כלומר שם וטלפון או שם ודוא"ל. אפשר לעשות 3 או 4 שדות, כמו שם,טלפון, דוא"ל והודעה. אך עדיף לא לחייב למלא אותם. תבחרו מה יותר חשוב לכם, טלפון או דוא"ל ותבחרו אחד מהם לחייב. הסיבה היא שוב להקל על הלקוח. ככל שתקשו עליו כך ירד הסיכוי שיצור קשר.

תמונה מרשימה ומושכת

אין עמוד נחיתה טוב בלי תמונה מרשימה. התמונה יכולה להיות כל דבר רק שתהיה בהקשר של הנושא אותו משווקים ועדיף ללכת על חיובי. מחקרים רבים נעשו בעניין ותמונות חיוביות לרוב משפיעות יותר לפעולה מאשר תמונות שליליות. תדגישו בתמונה את ההצלחה והטוב שיקרה למי שיפנה או ירכוש את המוצר. עדיף מאשר הפחדה של מי שלא יפנה אליכם או עצב.

סיפורי הצלחה והמלצות

אף אחד לא רוצה לצאת פראייר. לכן חשוב מאוד להראות שהיו לקוחות אחרים לפניכם שיצאו מרוצים.

מחקרים שנעשו בעניין המלצות הראו ש-95% מהנשים רוכשות מוצר או שירות לאחר שקיבלו המלצה עליו.

לכן חשוב להראות המלצות ועדיף כמה. אם ניתן לשים תמונה ושם אז עוד יותר טוב. זה יוצר אמינות.

אם עבדתם עם חברות גדולות ומפורסמות, אז שימו את הלוגואים שלהם. "בין לקוחותינו" תמיד עושה רושם טוב.

מי אתם ולמה שיפנו אליכם?

תנו כמה מילים על עצמם או על העסק שלכם. תפרגנו לעצמכם, כאן זה חשוב.

תתמקדו בדברים שיגרמו ללקוחות לפנות אליכם. תחביבים וכמה ילדים יש לכם זה נחמד אך לרוב לא רלוונטי לכאן.

תנו לכמה אנשים לצפות בתוצאה

לעתים אנו שבויים בתוצר של עצמנו ולא אובייקטיביים מספיק. תנו לכמה אנשים לראות וחוות דעה. תתפלאו כמה דברים יצוצו שלא חשבתם עליהם בכלל.

אל תקבלו את כל הדעות. בסוף זו החלטה שלכם בלבד אם לקבל את מה שאמרו או לא. אך זה ייתן זווית נוספת וזה חשוב מאוד.

זהו, בהצלחה!

חזרה לדף הבית

eyal
אייל פור, מומחה למיקסום רווחים באמצעות האינטרנט, נעים להכיר
שמי אייל פור ואני מומחה למינוף עסקים ושיפור מחזורים. אני מתמחה בראייה פיננסית עסקית ומלווה עסקים מזה שנים במטרה להצעיד אותם להצלחות פיננסיות משמעותיות. בעברי עברתי קורס תכנות בממר"מ (צה"ל), אני בעל תואר במחשבים ומילאתי תפקידים מרתקים בחברות מובילות בארץ ובחו"ל ואף כיהנתי כמנכ"ל של חברת היי-טק.

Share this post

דילוג לתוכן