דילוג לתוכן

טיפים לקידום ממומן בגוגל

פרסום בגוגל – מה חשוב שיהיה בדף נחיתה​ תכננתם, חקרתם, בניתם, הכנתם. קמפיין גוגל שלכם מושלם. אך לאן אתם מביאים את הלקוחות? דף נחיתה שלא יהיה מתאים וברמה מספקת עלול לפגוע קשות בתוצר הסופי ובקבלת הלידים. לכן להן מספר דברים חשובים שיהיו בכל דף נחיתה שרוצים לקדם בגוגל בפרסום ממומן
UI/UX

טיפים לקידום ממומן בגוגל

החלטתם שאתם מעוניינים לקדם את אתר האינטרנט שלכם בגוגל.
מצויין ! לפני שתתחילו, להלן מספר טיפים שיעזרו לכם בתהליך:

  1. תחשבו מאילו מושגים באמת מגיעים הלקוחות ? לשם כך ניתן לעשות ניסוי ולהשתמש בפרמטר של גוגל "יחס המרה" אשר מעדכן אתכם כמה לקוחות שהקליקו על המודעה שלכם, אכן ביצעו פעולה באתר (השאירו פרטים, נכנסו לעמוד מסויים וכו'..) זהו מושג מאוד חשוב שכדאי לבדוק לגבי כל מילה ומילה בקמפיין כדי להתיעל.
  2. תשאלו את עצמכם באילו מיקומים אתם צריכים להופיע בגוגל ? מקום 1 ? או אולי מקום 3 מספיק טוב ועולה הרבה פחות ?
  3. ייתכן ובמושג מסויים תרצו להיות ראשונים ובמושג אחר מספיק להיות במקום נמוך יותר וכך לחסוך עלויות.
  4. האם כדאי שהמודעה תוצג כל יום במשך כל היום או שייתכן ובימים או שעות מסויימות אין צורך שהמודעה תופיע ?
  5. אחרי שכבר יצרתם מודעה, תשאלו את עצמכם אולי כדאי ליצור מודעה נוספת לאותו מושג חיפוש ולבחון איזו מודעה יעילה יותר (טיפ: גוגל יכול לעשות את זה לבד, פשוט תגדירו שתי מודעות לאותו מושג)
  6. יתכן ויש מושגים נוספים שאפשר להוסיף לקמפיין וטרם עליתם עליהם ? ( טיפ: ניתן לתת לגוגל לעזור לכם למצוא אותם)
  7. יתכן ואתם כבר יודעים לקדם ומרוצים מהתוצאות, אך האם ידעתם שגוגל כל הזמן משפרים וממציאים כלים חדשים לשימושכם ? (טיפ: כדאי להיות מעודכנים ).

לסיכום, את תרצו את עזרתנו, אל תהססו לפנות.

תמונה של אייל פור, מומחה למיקסום רווחים באמצעות האינטרנט, נעים להכיר

אייל פור, מומחה למיקסום רווחים באמצעות האינטרנט, נעים להכיר

שמי אייל פור ואני מומחה למינוף עסקים ושיפור מחזורים. אני מתמחה בראייה פיננסית עסקית ומלווה עסקים מזה שנים במטרה להצעיד אותם להצלחות פיננסיות משמעותיות. בעברי עברתי קורס תכנות בממר"מ (צה"ל), אני בעל תואר במחשבים ומילאתי תפקידים מרתקים בחברות מובילות בארץ ובחו"ל ואף כיהנתי כמנכ"ל של חברת היי-טק.

למאמרים נוספים
שיתוף הפוסט

מאמרים נוספים