דילוג לתוכן

פייסבוק – אפשרות להודעות פרטיות ללקוחות

פרסום בגוגל – מה חשוב שיהיה בדף נחיתה​ תכננתם, חקרתם, בניתם, הכנתם. קמפיין גוגל שלכם מושלם. אך לאן אתם מביאים את הלקוחות? דף נחיתה שלא יהיה מתאים וברמה מספקת עלול לפגוע קשות בתוצר הסופי ובקבלת הלידים. לכן להן מספר דברים חשובים שיהיו בכל דף נחיתה שרוצים לקדם בגוגל בפרסום ממומן
UI/UX

פייסבוק – אפשרות להודעות פרטיות ללקוחות

 

ישנה סיבה שאנשים מעדיפים לתקשר עם משפחה וחברים דרך הודעות פרטיות, זה מהיר ונוח.
כעת פייסבוק לקחו את הרעיון צעד אחד קדימה והוסיפו ב-05.08.15 אפשרות לעסקים לתת ללקוחות לשלוח אליהם הודעה פרטית ישירות ממודעת הפרסומת שלהם ב- facebook.
כאשר לקוח לוחץ במודעת הפרסומת על הכפתור "שלח הודעה" (send message), יפתח חלון ה- facebook massenger ויאפשר ללקוח לשלוח הודעה ישירות לעסק.

מפרסמים יכולים להשתמש באפשרות זו על ידי יצירת מודעה חדשה ובחירת אפשרות "שלח הודעה" (send message) בשדה "Call to Action".

פייסבוק - אפשרות להודעות פרטיות ללקוחות

תמונה של אייל פור, מומחה למיקסום רווחים באמצעות האינטרנט, נעים להכיר

אייל פור, מומחה למיקסום רווחים באמצעות האינטרנט, נעים להכיר

שמי אייל פור ואני מומחה למינוף עסקים ושיפור מחזורים. אני מתמחה בראייה פיננסית עסקית ומלווה עסקים מזה שנים במטרה להצעיד אותם להצלחות פיננסיות משמעותיות. בעברי עברתי קורס תכנות בממר"מ (צה"ל), אני בעל תואר במחשבים ומילאתי תפקידים מרתקים בחברות מובילות בארץ ובחו"ל ואף כיהנתי כמנכ"ל של חברת היי-טק.

למאמרים נוספים
שיתוף הפוסט

מאמרים נוספים