דילוג לתוכן

פייסבוק – מענה לפוסטים באופן פרטי

פרסום בגוגל – מה חשוב שיהיה בדף נחיתה​ תכננתם, חקרתם, בניתם, הכנתם. קמפיין גוגל שלכם מושלם. אך לאן אתם מביאים את הלקוחות? דף נחיתה שלא יהיה מתאים וברמה מספקת עלול לפגוע קשות בתוצר הסופי ובקבלת הלידים. לכן להן מספר דברים חשובים שיהיו בכל דף נחיתה שרוצים לקדם בגוגל בפרסום ממומן
UI/UX

פייסבוק – מענה לפוסטים באופן פרטי

עד כה מנהלי עמוד יכלו לענות ללקוחות רק באותו אופן בו פנו הלקוחות אליהם בדף הפייסבוק. כעת מה- 05.08.15 ניתן להשיב באופן פרטי ללקוח שפירסם פוסט בדף הפייסבוק העסקי שלנו. בדרך זו לטפל או לפתור בעיות של לקוחות באופן יעיל יותר.

על מנת לבצע זאת, על מנהלי הדף ללחוץ על הלחצן החדש שנוסף "Message" ואז יפתח חלון לשליחת הודעה פרטית ללקוח. ההודעה ללקוח תכלול שרשור של הפוסט שרשם הלקוח במקור.

פייסבוק - מענה לפוסטים באופן פרטי

כאשר עסק עונה באופן פרטי, יופיע סימן בפוסט שפירסם הלקוח אשר מראה שהעסק ענה ללקוח באופן פרטי, על מנת שלקוחות אחרי יראו שהעסק מטפל בפניה.

חלק מכלי ההודעות החדשים של פייסבוק כוללים גם אפשרות לחסימת קבלת הודעות פרטיות מעסק.

תמונה של אייל פור, מומחה למיקסום רווחים באמצעות האינטרנט, נעים להכיר

אייל פור, מומחה למיקסום רווחים באמצעות האינטרנט, נעים להכיר

שמי אייל פור ואני מומחה למינוף עסקים ושיפור מחזורים. אני מתמחה בראייה פיננסית עסקית ומלווה עסקים מזה שנים במטרה להצעיד אותם להצלחות פיננסיות משמעותיות. בעברי עברתי קורס תכנות בממר"מ (צה"ל), אני בעל תואר במחשבים ומילאתי תפקידים מרתקים בחברות מובילות בארץ ובחו"ל ואף כיהנתי כמנכ"ל של חברת היי-טק.

למאמרים נוספים
שיתוף הפוסט

מאמרים נוספים