דילוג לתוכן

פרסום בפייסבוק

פרסום בגוגל – מה חשוב שיהיה בדף נחיתה​ תכננתם, חקרתם, בניתם, הכנתם. קמפיין גוגל שלכם מושלם. אך לאן אתם מביאים את הלקוחות? דף נחיתה שלא יהיה מתאים וברמה מספקת עלול לפגוע קשות בתוצר הסופי ובקבלת הלידים. לכן להן מספר דברים חשובים שיהיו בכל דף נחיתה שרוצים לקדם בגוגל בפרסום ממומן
UI/UX

פרסום בפייסבוק

עד לא מזמן, נחשבה Facebook כרשת חברתית לצעירים (וצעירים ברוחם), אך לא כמשהו רציני אשר כדאי לחברה רצינית להיכנס אליו. במהלך 2010 חלה מהפכה כאשר הרשת גדלה למימדים שלא היו כמותם מעולם. המפרסמים קלטו את הפוטנציאל האדיר של כלי חדשני זה, וכך כליי הפרסום של Facebook תפסו תאוצה ונחשבים כיום ככלי ליגיטימי ומכובד לפרסום כל חברה ומוצר.

תמונה של אייל פור, מומחה למיקסום רווחים באמצעות האינטרנט, נעים להכיר

אייל פור, מומחה למיקסום רווחים באמצעות האינטרנט, נעים להכיר

שמי אייל פור ואני מומחה למינוף עסקים ושיפור מחזורים. אני מתמחה בראייה פיננסית עסקית ומלווה עסקים מזה שנים במטרה להצעיד אותם להצלחות פיננסיות משמעותיות. בעברי עברתי קורס תכנות בממר"מ (צה"ל), אני בעל תואר במחשבים ומילאתי תפקידים מרתקים בחברות מובילות בארץ ובחו"ל ואף כיהנתי כמנכ"ל של חברת היי-טק.

למאמרים נוספים
שיתוף הפוסט

מאמרים נוספים