פייסבוק – מענה לפוסטים באופן פרטי
עד כה מנהלי עמוד יכלו לענות ללקוחות רק באותו אופן בו פנו הלקוחות אליהם בדף הפייסבוק. כעת מה- 05.08.15 ניתן להשיב באופן פרטי ללקוח שפירסם פוסט בדף הפייסבוק העסקי שלנו. בדרך זו לטפל או לפתור בעיות של לקוחות באופן יעיל יותר.
על מנת לבצע זאת, על מנהלי הדף ללחוץ על הלחצן החדש שנוסף "Message" ואז יפתח חלון לשליחת הודעה פרטית ללקוח. ההודעה ללקוח תכלול שרשור של הפוסט שרשם הלקוח במקור.
כאשר עסק עונה באופן פרטי, יופיע סימן בפוסט שפירסם הלקוח אשר מראה שהעסק ענה ללקוח באופן פרטי, על מנת שלקוחות אחרי יראו שהעסק מטפל בפניה.
חלק מכלי ההודעות החדשים של פייסבוק כוללים גם אפשרות לחסימת קבלת הודעות פרטיות מעסק.