קידום בגוגל - מודעות רספונסיביות

גוגל שינו את המודל לפרסום מודעות לרשת המדיה GDN

גוגל שינו את המודל לפרסום מודעות לרשת המדיה GDN
מעכשיו פרסום מודעות לרשת המדיה נהיה קל יותר

עד כה היה ניתן לפרסם מודעות לרשת המדיה של גוגל (GDN) לפי מודעות באנרים או לפי מודעות רספונסיביות.
את מודעות האבנרים הינו נותנים למעצבת גרפית שתעצב לפי המידות המומלצות של גוגל לבאנרים, כאשר אלו 5 המידות המובילות:

300×250 (כאשר 300 זה הרוחב ו-250 הגובה)
336×280
728×90
300×600
320×100

והיתה אפשרות לבאנרים רספונסיביים. כלומר באנרים שגוגל בונה לבד בהתאם לגודל מקום הפרסום הניתן לו.

במקרה הזה היה צריך רק להביא לוגו, תמונת רקע וטקסט. גוגל היה עושה את כל השאר.

כעת גוגל דוחף החוצה את השימוש בבאנרים מוכנים, כנראה מטעמי נוחות. וממליץ בחום להשתמש בבאנרים הרספונסיביים.

המידות המומלצות לבאנרים רספונסיביים הם:

תמונה
לרוחב (1.91:1): 1200×628 (מידות מינימליות: ‎600×314‎, גודל קובץ מקסימלי: KB5120)
ריבוע: 1200×1200 (מידות מינימליות: ‎300×300‎, גודל קובץ מקסימלי: KB5120)

לוגו
לרוחב (4:1): 1200×300 (מידות מינימליות: ‎512×128‎, גודל קובץ מקסימלי: KB5120)
ריבוע: 1200×1200 (מידות מינימליות: ‎128×128‎, גודל קובץ מקסימלי: KB5120)

eyal
אייל פור, מומחה למיקסום רווחים באמצעות האינטרנט, נעים להכיר
שמי אייל פור ואני מומחה למינוף עסקים ושיפור מחזורים. אני מתמחה בראייה פיננסית עסקית ומלווה עסקים מזה שנים במטרה להצעיד אותם להצלחות פיננסיות משמעותיות. בעברי עברתי קורס תכנות בממר"מ (צה"ל), אני בעל תואר במחשבים ומילאתי תפקידים מרתקים בחברות מובילות בארץ ובחו"ל ואף כיהנתי כמנכ"ל של חברת היי-טק.

Share this post

 

7.10.23 – לעולם לא נשכח, לעולם לא נסלח. ליבנו עם הנפגעים ומשפחותיהם.