גוגל שינו את המודל לפרסום מודעות לרשת המדיה GDN
מעכשיו פרסום מודעות לרשת המדיה נהיה קל יותר
עד כה היה ניתן לפרסם מודעות לרשת המדיה של גוגל (GDN) לפי מודעות באנרים או לפי מודעות רספונסיביות.
את מודעות האבנרים הינו נותנים למעצבת גרפית שתעצב לפי המידות המומלצות של גוגל לבאנרים, כאשר אלו 5 המידות המובילות:
300×250 (כאשר 300 זה הרוחב ו-250 הגובה)
336×280
728×90
300×600
320×100
והיתה אפשרות לבאנרים רספונסיביים. כלומר באנרים שגוגל בונה לבד בהתאם לגודל מקום הפרסום הניתן לו.
במקרה הזה היה צריך רק להביא לוגו, תמונת רקע וטקסט. גוגל היה עושה את כל השאר.
כעת גוגל דוחף החוצה את השימוש בבאנרים מוכנים, כנראה מטעמי נוחות. וממליץ בחום להשתמש בבאנרים הרספונסיביים.
המידות המומלצות לבאנרים רספונסיביים הם:
תמונה
לרוחב (1.91:1): 1200×628 (מידות מינימליות: 600×314, גודל קובץ מקסימלי: KB5120)
ריבוע: 1200×1200 (מידות מינימליות: 300×300, גודל קובץ מקסימלי: KB5120)
לוגו
לרוחב (4:1): 1200×300 (מידות מינימליות: 512×128, גודל קובץ מקסימלי: KB5120)
ריבוע: 1200×1200 (מידות מינימליות: 128×128, גודל קובץ מקסימלי: KB5120)