דילוג לתוכן

פייסבוק – דירוג רמת התגובה של עסק

פרסום בגוגל – מה חשוב שיהיה בדף נחיתה​ תכננתם, חקרתם, בניתם, הכנתם. קמפיין גוגל שלכם מושלם. אך לאן אתם מביאים את הלקוחות? דף נחיתה שלא יהיה מתאים וברמה מספקת עלול לפגוע קשות בתוצר הסופי ובקבלת הלידים. לכן להן מספר דברים חשובים שיהיו בכל דף נחיתה שרוצים לקדם בגוגל בפרסום ממומן
UI/UX

פייסבוק – דירוג רמת התגובה של עסק

ב- 01.09.15 גוגל הכריזה שהיא חוסמת באנרים ומודעות פלאש (Flash).
במקום זאת יוצג כפתור PLAY עליו יוכלו הלקוחות ללחוץ על מנת לצפות במודעה או בסרטון.
בצעד זה סיימה גוגל סופית את עידן רכיבי הפלאש באתרים ובפרסומות אינטרנט.  הרי כמה אנשים ילחצו על מודעה שמופיע עליה כפתור PLAY במקום סרטון שהתנגן אוטומטית ? כנראה שלא הרבה ואחוז ההקלקות או חשיפות בכלל למודעות אלו ירד משמעותית.
הטכנולוגיה שכן תעבוד טוב היא כמובן Html5.

מה זה אומר לגביכם ?
אם יש לכם אתר שעדיין עובד עם טכנולוגיית FLASH, כנראה שהגיע הזמן להשתדרג.
כנ"ל אם אתם מפרסמים מודעות באנרים מבוססות על פלאש.

אשמח לעמוד לרשותכם בעניין.

תמונה של אייל פור, מומחה למיקסום רווחים באמצעות האינטרנט, נעים להכיר

אייל פור, מומחה למיקסום רווחים באמצעות האינטרנט, נעים להכיר

שמי אייל פור ואני מומחה למינוף עסקים ושיפור מחזורים. אני מתמחה בראייה פיננסית עסקית ומלווה עסקים מזה שנים במטרה להצעיד אותם להצלחות פיננסיות משמעותיות. בעברי עברתי קורס תכנות בממר"מ (צה"ל), אני בעל תואר במחשבים ומילאתי תפקידים מרתקים בחברות מובילות בארץ ובחו"ל ואף כיהנתי כמנכ"ל של חברת היי-טק.

למאמרים נוספים
שיתוף הפוסט

מאמרים נוספים