דילוג לתוכן

שינוי אלגוריתם גוגל להתאמה לניידים

פרסום בגוגל – מה חשוב שיהיה בדף נחיתה​ תכננתם, חקרתם, בניתם, הכנתם. קמפיין גוגל שלכם מושלם. אך לאן אתם מביאים את הלקוחות? דף נחיתה שלא יהיה מתאים וברמה מספקת עלול לפגוע קשות בתוצר הסופי ובקבלת הלידים. לכן להן מספר דברים חשובים שיהיו בכל דף נחיתה שרוצים לקדם בגוגל בפרסום ממומן
UI/UX

שינוי אלגוריתם גוגל להתאמה לניידים

ב- 21.04.15 גוגל הכריזה שהיא משנה את אלגוריתם החיפוש שלה כך שיותאם לטלפונים ניידים. אתרים אשר אינם מותאמים לגלישה מטלפונים ניידים יפגעו בדירוג מיקומם בתוצאות החיפוש. הרעיון של גוגל הוא להתאים את תוצאות החיפוש עבור הגולשים. לפי הרבעון הראשון של 2015, 36% מהגולשים בחיפושים האורגאניים מגיעים מטלפונים סלולאריים וזהו גידול של כ-30% משנה שעברה. על כן גוגל מעוניינת להתאים את תוצאות החיפוש כך שיוצגו בפני הגולשים אתרים מותאמים לנייד בעדיפות גבוהה יותר מאתרים אשר אינם מותאמים.
ניתן ורצוי לבצע בדיקה מהירה ופשוטה על מנת לוודא שהאתר שלכם מותאם לנייד :
לחצו כאן לבדיקת התאמת האתר לנייד
אם אתרכם אינו מותאם לנייד, כנראה שזהו הזמן המתאים ביותר לבצע לטפל בזה.
אשמח לעמוד לרשותכם בעניין.

תמונה של אייל פור, מומחה למיקסום רווחים באמצעות האינטרנט, נעים להכיר

אייל פור, מומחה למיקסום רווחים באמצעות האינטרנט, נעים להכיר

שמי אייל פור ואני מומחה למינוף עסקים ושיפור מחזורים. אני מתמחה בראייה פיננסית עסקית ומלווה עסקים מזה שנים במטרה להצעיד אותם להצלחות פיננסיות משמעותיות. בעברי עברתי קורס תכנות בממר"מ (צה"ל), אני בעל תואר במחשבים ומילאתי תפקידים מרתקים בחברות מובילות בארץ ובחו"ל ואף כיהנתי כמנכ"ל של חברת היי-טק.

למאמרים נוספים
שיתוף הפוסט

מאמרים נוספים