דילוג לתוכן

PPC – Pay-Per-Click

פרסום בגוגל – מה חשוב שיהיה בדף נחיתה​ תכננתם, חקרתם, בניתם, הכנתם. קמפיין גוגל שלכם מושלם. אך לאן אתם מביאים את הלקוחות? דף נחיתה שלא יהיה מתאים וברמה מספקת עלול לפגוע קשות בתוצר הסופי ובקבלת הלידים. לכן להן מספר דברים חשובים שיהיו בכל דף נחיתה שרוצים לקדם בגוגל בפרסום ממומן
UI/UX

PPC – Pay-Per-Click

שייך לקטגוריית הקידום הממומן. תשלום לפי הקלקות עם העכבר, הלקוח בוחר כמה הוא מוכן לשלם על הקלקה, מנוע החיפוש מציב אותו בתוצאות החיפוש לפי מי שמשלם יותר מופיע קודם, והתשלום הוא לפי מספר הלקוחות שהקליקו על הפרסומת ונכנסנו לאתר.

תמונה של אייל פור, מומחה למיקסום רווחים באמצעות האינטרנט, נעים להכיר

אייל פור, מומחה למיקסום רווחים באמצעות האינטרנט, נעים להכיר

שמי אייל פור ואני מומחה למינוף עסקים ושיפור מחזורים. אני מתמחה בראייה פיננסית עסקית ומלווה עסקים מזה שנים במטרה להצעיד אותם להצלחות פיננסיות משמעותיות. בעברי עברתי קורס תכנות בממר"מ (צה"ל), אני בעל תואר במחשבים ומילאתי תפקידים מרתקים בחברות מובילות בארץ ובחו"ל ואף כיהנתי כמנכ"ל של חברת היי-טק.

למאמרים נוספים
שיתוף הפוסט

מאמרים נוספים